Adıyaman Belediyesi Zabıtası Esnafa Kırmızı Karanfil Dağıttı

Adıyaman’da her yıl 1–7 Eylül tarihleri arasında kutlanan Zabıta Haftası, bu yıl da çeşitli etkinliklerle kutlandı. Adıyaman Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nün düzenlediği etkinlikler kapsamında şehir merkezindeki esnaflar ziyaret edilerek karanfil dağıtıldı.

YEREL - 04-09-2025 16:00 399 kez okundu.

Adıyaman Belediyesi Zabıtası Esnafa Kırmızı Karanfil Dağıttı

 

Zabıta birimi yöneticileri ve personeli, hem teşkilatın kuruluş yıl dönümünü kutlamak hem de esnaf ve vatandaşlarla olan bağları güçlendirmek amacıyla gerçekleştirdikleri ziyaretlerde esnafa kırmızı karanfil takdim etti. Esnaflar, ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek zabıta ekiplerine teşekkür etti.

BAŞKAN TUTDERE’DEN ZABITA HAFTASI MESAJI

Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, Zabıta Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada şunları kaydetti: “Zabıta teşkilatımız, halkımızın huzuru, sağlığı ve güvenliği için gece gündüz demeden büyük bir özveriyle görev yapmaktadır. Bu anlamlı haftada, hem zabıta personelimizin haftasını kutluyor hem de onların ne denli önemli bir görevi yerine getirdiklerini bir kez daha hatırlatmak istiyoruz. Vatandaşlarımızla iç içe çalışan zabıtalarımızın, kamu düzeninin sağlanmasında gösterdiği çaba takdire şayandır. Tüm zabıta personelimize emeklerinden dolayı teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum.”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Hısnı Mansur Caddesi’nde Asfalt Çalışmaları Başladı

Hısnı Mansur Caddesi’nde Asfalt Çalışmaları Başladı

26-06-2026 - YEREL

Adıyaman Belediyesi’nden Su Kesintisi Duyurusu

Adıyaman Belediyesi’nden Su Kesintisi Duyurusu

25-06-2026 - YEREL

Marka Flower Çiçekçi