Belediyeden yapılan açıklamaya göre, hastanenin içme suyu bağlantı çalışmalarının sağlıklı ve güvenli şekilde tamamlanabilmesi için 25 Haziran Perşembe günü 08.00 ile 15.00 saatleri arasında Yavuz Selim, Turgut Reis, Kayalık, Cumhuriyet ve Malazgirt mahallelerinde kısmi su kesintisi yaşanacak.
5 MAHALLEDE KISMİ SU KESİNTİSİ
Adıyaman Belediyesi tarafından vatandaşlara yapılan duyuruda şu ifadelere yer verildi: “Adıyaman 150 Yataklı Devlet Hastanesi’ne su arzının sağlanmasına yönelik gerçekleştirilecek çalışmalar nedeniyle; 25.06.2026 Perşembe günü 08.00-15.00 saatleri arasında Yavuz Selim, Turgut Reis, Kayalık, Cumhuriyet ve Malazgirt mahallelerimizde kısmi su kesintisi yaşanacaktır. Vatandaşlarımızın kesinti öncesinde gerekli tedbirleri almalarını önemle rica eder, anlayışları için teşekkür ederiz.”




















